top of page
OBRES REALITZADES DURANT L'ANY 2023
AJUNTAMENT DE COLLBATÓ - EL CASINET
AJUNTAMENT DE BADALONA  - BIBLIOTECA SANT ROC

Obres per l’execució d’un sistema de climatització per cabal variable amb recuperació de 28 kW, d’alta eficiència, amb l’adequació del nou sistema de la climatització, amb canonades i conductes d’aire tractat amb aïllament. I un sistema de ventilació amb recuperadors entàlpics de 6.000 m3/h.

Obres de substitució de la planta refredadora per producció d’aigua calenta i freda destinades al servei de climatització principal. Amb un total de 83 kW. Inclosa la renovació de canonades de tot el sistema de producció, canvi de teulada i millores de la sala en general.

CONSELL COMARCAL DEL MARESME - EDIFICIS MUNICIPALS A MATARÓ
TRANSPORTS METROPOLITANS DE BARCELONA – EDIFICI OFICINES SAGRERA ESTIVILL

Realització del manteniment preventiu, correctiu i normatiu de les instal·lacions de la climatització

Obres segona i tercera fase “Modificació de la substitució de la segona refredadora i dels equips de climatització de la sala d'operadors CCM” i “Trasllat màquina clima” desprès de la primera fase, amb un total de 558 kW amb una recuperació de 728 kW i dos equips de climatització d’expansió directa amb la suma de 164 kW i  25.000 m3/h.

AJUNTAMENT DE LA GARRIGA – CAN RASPALL
BARCELONA CICLE DE L’AIGUA

Sistema de climatització amb fancoils per aigua de 50 kW, amb l’adequació del nou sistema de la climatització, amb canonades. Millores en general i nou sistema de control.

XARXA AUDIOVISUAL LOCAL, SL

Realització del manteniment preventiu, correctiu i normatiu de les instal·lacions de la climatització.

Realització del manteniment preventiu, correctiu i normatiu de les instal·lacions de la climatització.

CENTRE ESPECIAL DE TREBALL – AJUNTAMENT DE CORNELLÀ DE LLOBREGAT

Instal·lació d’un nou sistema de climatització per expansió directa de 52 kW, d’alta eficiència, i claus en mà.

AJUNTAMENT DE PARETS DEL VALLÈS- ESCOLA BRESSOL EL CIRERER

Obra de reforma de la sala de calderes amb canvis d’elements, bombes de circulació i caldera de condensació d’alta eficiència de 140 kW.

bottom of page