top of page
OBRES REALITZADES DURANT L'ANY 2021
LLONCH-CLIMA, SL
SERVEI D'ASSISTÈNCIA

TÈCNICA DE NIBE
AJUNTAMENT DE DOSRIUS – PAVELLÓ MUNICIPAL

Acord amb la marca de climatització NIBE: LLONCH-CLIMA es converteix en SAT Oficial.

Renovació de la caldera receptora de gas natural de 300 kW, de suport a una caldera de biomassa i millora de la instal·lació tèrmica.

GENERALITAT DE CATALUNYA – DEPARTAMENT INTERIOR
AJUNTAMENT DE BADALONA – ESCOLA DEL MAR

Climatització mitjançant sistema de cabdal variable  de 75 kW, donant servei a part de l’edifici del Centre de Coordinació Operativa de Catalunya (CECAT).

Instal·lació d’un sistema de climatització específic per l’edifici a la sala de les peixeres.

ÀREA METROPOLITANA DE BARCELONA – SEU CENTRAL
GRUP ACCIONA – PARCS EÒLICS

Instal·lació de millores en el sistema de control del clima de la planta vuitena.

Manteniment preventiu del sistema de climatització dels Parcs Eòlics de Tarrés, Vallbona de les Monges, Morella, Rubió i Almatret.

AJUNTAMENT DE PARETS DEL VALLÈS - EDIFICIS MUNICIPALS
AIGÜES DE MANRESA - EDAR MANRESA

Millores i mesures per a l’eficiència energètica i tècnica dels  sistemes de la climatització, ACS i solar als edificis del Camp de Futbol, Pavelló d’Esports i la Piscina Municipal.

Substitució de la caldera de BIOGAS, del digestor número 1 i el seu cremador del procés productiu de metà, amb una potència de 523 kW.

AJUNTAMENT DE SABADELL - ESPAI SANT OLEGUER

Canvi de la planta refredadora per una d’alta eficiència de 170 kW i adequació del nou sistema de la climatització.

bottom of page